Faq

Kuidas ma tellin transporti?

Meiega saab ühendust võtta ja transporditeenust tellida mitmel viisil. Esiteks võite helistada meile telefonile +372 522 88 79. Samuti võite saata kirja e-posti aadressile info@logisticentrum.ee või esitada hinnapäringu meie kodulehekülje kaudu.

Missuguseid pabereid mul on vaja, et kaup ära saata?

Kõik sõltub sellest, kas Te saadate kaupa Euroopa Liidus või väljaspool Euroopa Liitu. Logisticentrumi meeskond proovib vältida lisapaberimajandust, nii et kui me saame vähendada bürokraatiat, siis teeme seda.

Kas ma võin saata kaupa, mida tuleb hoida kindlal temperatuuril?

Logisticentrum saab hakkama kõigi võimalike transporditellimustega. Meil on suur kogemus madalat temperatuuri nõudvate kaupade transportimises – Hollandi tulbid kevadpühadeks, külmutatud liha, Itaalia veinid talvel. Meie toome kõike!

Kus te asute?

Asume Tallinnas, Eestis. Olles üks kõige progressiivsemaid IT-riike Euroopas, on meil Eestis meeldivalt kiire kommunikatsioon ja innovaatiliste protsesside juurutamine äriettevõtetes. Saate alati oma kaubahalduriga suhelda ja arutada oma veose asukoha küsimusi.

Kui kaua võib mahalaadimise protsess aega võtta?

Mahalaadimine võib olla keeruline. Kõik sõltub sellest, missugust transporti Te kasutate ja missuguse kaubaga on tegu. Kui see on ekspresstarne, siis toimub mahalaadimine ühe tunni jooksul, ja seda isegi öösel. Kui me räägime suurest autost ja näiteks karpides kaubast, siis toimub mahalaadimine käsitsi ja see võtab 3–6 tundi. Kõik sõltub konkreetsest veosest, aga meie meeskond jälgib, et mahalaadimise protsess ei veniks.

Kas mu kaup on kindlustatud?

Me tõsiselt soovitame Teil teha kaubale lisaks kindlustus enne selle saatmist, kuigi igal vedajal on olemas CMR-kindlustus, millega makstakse välja teatud summa kauba kaalu järgi. Kui Teil on väärtuslik kaup, siis selle väärtust CMR-kindlustus ei kata, seega soovitame võtta meiega ühendust ja tellida lisakindlustust.